Motion Pro MPR-02-0516 1.5 stars (2 votes)
Honda CBR600F 1999 Cable, Black Vinyl, Clutch
15.90 €
Includes VAT 25.5%

The last piece!


Delivery:

Normal delivery time is 1-2 days.

Delivery costs starting from 0 € (pickup from store). Read more about our delivery conditions...

Store availability:

On the Web Tku Vantaa Tre Lahti Jkl
Y Y N N N N

Key:

  • Y in stock
  • Y available
  • N on request
  • N out of stock

If you have questions about this product, please contact us! Click here to send us a question.


Compatible bikes:

  • Honda CBR600F 1999-2007
  • Honda CBR600F SPORT 2001-2002
  • Honda CBR600RR 2003

Customer reviews

  • 2 stars Kytkinvaijeri toimii juuri niinkuin pitääkin ainakin toistaiseksi. Tilaus olisi voitu käsitellä nopeammin. Jätin tilauksen 15. päivä joskus puolilta päivin ja tuote lähetettiin vasta seuraavana päivänä vaikka tuotetta oli varastossa. Tämä ei sinänsä ole mikään suuri asia, mutta itse olisin todella tarvinnut sen vaijerin jo 15.8, silloin kun tilasin. Kuvittelin, että kyllä tommosen nyt yhdessä iltapäivässä postittaa ja sitten vitutti seuraavana päivänä, kun kuulin että vasta 16.8 tuote lähetetään. Satuin olemaan tänä kesänä kesätöissä vastaavanlaisessa postitusfirmassa pääasiassa pakkaamassa (tosin sairaalatarvikkeita) ja meillä ennen klo 13 saapuneet tilaukset lähtivät hyvin suurella todennäköisyydellä samana päivänä jos vain tavaraa oli hyllyssä. Monesti tilaukset kerkeää saman päivän postiin vaikka tulisivat 14.30 aikoihin. (Meillä posti noutaa tavarat klo 15.15-15.35 välisenä aikana). Mulla sattui tilaushetkellä olemaan päivittäinen työmatka n. 50 km ja sillä viikolla moottoripyörä ainoana kulkuvälineenä ja pitihän se kytkinvaijeri silloin napsahtaa. En löytänyt koko pääkaupunkiseudulta ainuttakaan kytkinvaijeria ja ajelin sen n. 100km päivässä sitten ilman kytkimen käyttöä. Kyllä silloin vitutti miten yhtä vaijeria ei saatu jossain 3-4 tunnissa pakattua tai ylipäätänsä miten pääkaupunkiseudun liikkeissä ei niinkin yleisen pyörän (kuin Honda cbr600) kytkinvaijeria löytynyt. Tais mennä vähän offtopicin puolelle kun tuotteesta kysyttiin. Ainiin itse tuotteesta; se tais olla jollain tavalla hieman erilainen kuin hondan alkuperäinen osa. Säädöt juuri ja juuri riittivät, että sai toimimaan kunnolla. Aluksi kytkinkahva ei painunut kuin noin puoleen väliin koska joku ylimääräinen metallipaksennus siellä kytkimen päässä otti kuoreen/kiinnityssysteemiin kiinni ennenaikojaan. En nyt aivan tarkalleen muista miten se oli, mut siis siinä vaijerin kytkimenpään "nupin" lähellä vaijerin päällä oli joku omasta mielestäni täysin turha metallinen paksumpi kohta (luokkaa 0,5cm-1cm) joka ei mahtunut suojakuoren sisään samalla tavalla kuin vaijeri. Kytkin painettaessa pohjaan "moottorista" tuleva liikkuva kytkinosa (mihin kytkinvaijeri kiinnitetään) tulee hyvin lähelle vaijerin "kuoren" kiinnityskohtaa, en nyt tarkalleen muista kuinka lähelle mutta luokkaa 1cm tai jotain sinnepäin. Joka tapauksessa suojakuoren joutuin vetämään ylimääräisen metallipaksuntuman takia niin eteen että takimmaista suojakuoren kiinnitysruuvia ei saanut kunnolla kiinni. Vaikea selittää sanoin, k
  • 1 stars 7 ja puolen viikon odottelun jälkeen sain vaijerin mikä ei käy paikalleen. Tai no käy paikalleen, mutta kytkintä ei saa painettua pohjaan kun moottorinpuolen nippa ottaa kiinni vaijerin metalliseen suojakuoreen. Entinen piti laittaa takas paikalleen, näytti siinä vielä olevan säätövaroja.

See also: