HSR-272-045
ElectroSport lataussäädin ESR450
156,00 €
Sisältää ALV 25,5%

Toimitus:

Huomaa! Tätä tuotetta ei ole varastossa. Tuotteen arvioitu toimitusaika on 1-2 viikkoa.

Toimituskulut yksityisille alkaen 0 € (nouto myymälästä). Lue lisää toimitusehdoistamme...

Saatavuus myymälöissä:

Webissä Tku Vantaa Tre Lahti Jkl
E E E E E E

Selite:

  • K varastossa
  • K heti verkosta
  • E tilauksesta
  • E ei varastossa

Saatavuusvahti:

Valittu tuote tai koko ei ole varastossa. Jos haluat saada ilmoituksen, kun tuotetta on varastossa, syötä sähköpostiosoitteesi ja paina alla olevaa nappia.

Huomaathan että tämä ei ole tilaus, emme varastoi kaikkia valikoimissamme olevia tuotteita. Jos tuote on "saatavilla" tai "tilattavissa", voit tilata sen lisäämällä tuotteen ostoskoriisi.

Kirjoita sähköpostiosoitteesi tähän:

Jos sinulla on kysymyksiä tästä tuotteesta, ota meihin yhteyttä! Klikkaa tästä lähettääksesi meille kysymyksen.


Controller ESR 450 (technical modifications to the plug and its assignment will void the warranty)

Fitting for:
BMW:
R100/7 (77-78)
R100 (79-84)
R100CS (81-84)
R100GS / + Paris Dakar (88-95)
R100R (90-95)
R100RS (77-93)
R100RT (85-95)
R100S (76-80)
R90/6 (74-76)
R90S (74-76)
R80 G/S (80-87)
R80RT (82-87)
R80ST (80-84)
R80 (80-84)
R75/5 (70-73)
R75/6 (74-76)
R75/7 (77)
R65 (78-88)
R65LS (81-84)
R60/5 (73-73)
R60/6 (74-76)
R60/7 (77-78)
R50/5 (70-73)

MOTO GUZZI:
V35 (77-79)
V35 Imola (81-82)
V35 II (80-86)
V35 III (86-88)
V50 MK2 (81)
V50 (77-79)
V50 Monza (80-85)
V50 III (80-86)
V35 (86-88)
V50 MK2 (81)
V50 (77-79)
V50 Monza (80-85)
V50 III (80-85)
V50 III (80-85)
V35 Imola (81-82)
V35 II (80-86)
V35 III (80-85)
V50 III (80-90)
V50 C (82-83)
V50 (92-01)
NTX 650 (86-90)
650 GT (89)
V65 (82-83)
V65 (88-95)
V65 Custom (83-86)
V65 SP (82-85)
V65 TT (84-86)
V65 Lario (84-85)
V65 II (84-87)
V65 Florida (86-92)
V65 Florida (94)
Targa 750 (89-

…lue lisää …piilota

Yhteensopivat pyörämallit:

(Näytä kaikki)
  • BMW R100 1976-1980
  • BMW R100GS 1987-1994
  • BMW R100RS 1976-1986
  • BMW R100RT 1982-1996
  • . . .