Viimeinen kappale!
Kuuluu näihin: METZELER Z8 INTERACT SPORT TOURING RENKAAT
Normaali toimitusaika 1-2 päivää.
Toimituskulut yksityisille alkaen 0 € (nouto myymälästä). Lue lisää toimitusehdoistamme...
Saatavuus myymälöissä:
Webissä | Tku | Vantaa | Tre | Lahti | Jkl |
---|---|---|---|---|---|
Selite:
- varastossa
- heti verkosta
- tilauksesta
- ei varastossa
Jos sinulla on kysymyksiä tästä tuotteesta, ota meihin yhteyttä! Klikkaa tästä lähettääksesi meille kysymyksen.
METZELER ROADTEC Z8
Interact™ -teknologia parantaa ajettavuutta ja ajomukavuutta.
Roadtec Z8 Interact tekee matkanteosta helppoa ja turvallista,
aina ensimmäisestä kilometristä lähtien ja kaikissa sääolosuhteissa.
- 5 eri kireysaluetta ja rengasseosta tekevät renkaasta uuden luokkansa auktoriteetin ajoturvallisuudessa ja suoriutumisessa märällä alustalla.
- 40-20-40 -jakauma takarenkaan rengasseoksissa ja suuri silica-sidosaineen pitoisuus reunoilla luovat pohjan kulutuskestävyydelle ja suorituskyvylle märällä alustalla.
- Eri kallistusprofiilien mukaan luotu renkaan muoto (CMT) ja Pii-symbolin muotoinen rengaskuvio lisäävät ajonautintoa.
- Täysin uusi nanopartikkeleilla varustettu silica-seos varmistaa erinomaisen märkäpidon
Metzelerin Roadtec Z8 Interact™ on vuosien kehitystyön tulos – täydellinen rengas erityisesti pitkille matkoille ja raskaammin kuormattuun ajoon. Pitkän testaamisen tuloksena rengas säilyttää erinomaisen ajotuntuman haastavissakin sääolosuhteissa, kilometristä toiseen. Koe kilometrikestävyyden ja turvallisuuden optimaalinen yhdistelmä, Roadtec Z8 Interact™.
Metzelerin InteractTM tekniikassa 0-asteteräsvyön vaijeri on viritetty eri kireysasteille.
Löysemmälle viritetty vaijeri vaikuttaa siten, että kumiseos lämpenee nopeammin (vaijeri liikkuu seoksessa enemmän) ja mukautuu paremmin alustan muotoihin. Kireämmälle viritetty vaijeri taas tekee seoksesta jäykemmän, ja renkaasta kulutuskestävämmän.
Monilla rengasvalmistajilla renkaiden ominaisuuksia hiotaan yhdistämällä monia eri rengasseoksia eri paksuisiksi vyöhykkeiksi renkaan eri alueille. Ongelmaksi tässä lähestymistavassa muodostuu eri seosten toisiinsa liittäminen ja kokonaisuuden rakentaminen siten, että ajotuntuma säilyy myös kumiseoksen vaihtuessa (ns. kynnysefekti). Kun haetaan esimerkiksi maantiekäyttöön sopivaa ja kestävää rengasta, viritetään renkaan keskiosa kireämmälle ja reunat löysemmälle.