Huomaa! Tätä tuotetta ei ole nyt varastossa. Käytä alla olevaa lomaketta tai ota meihin yhteyttä.
Toimituskulut yksityisille alkaen 0 € (nouto myymälästä). Lue lisää toimitusehdoistamme...
Saatavuus myymälöissä:
Webissä | Tku | Vantaa | Tre | Lahti | Jkl |
---|---|---|---|---|---|
Selite:
- varastossa
- heti verkosta
- tilauksesta
- ei varastossa
Saatavuusvahti:
Valittu tuote tai koko ei ole varastossa. Jos haluat saada ilmoituksen, kun tuotetta on varastossa, syötä sähköpostiosoitteesi ja paina alla olevaa nappia.
Huomaathan että tämä ei ole tilaus, emme varastoi kaikkia valikoimissamme olevia tuotteita. Jos tuote on "saatavilla" tai "tilattavissa", voit tilata sen lisäämällä tuotteen ostoskoriisi.
Jos sinulla on kysymyksiä tästä tuotteesta, ota meihin yhteyttä! Klikkaa tästä lähettääksesi meille kysymyksen.
Metzeler Racetec TD Slick sliksirengas ratapäiväharrastajille
Suorituskykyä ensimmäiseen mutkaan
RACETEC™ TD SLICK rengas nousee erittäin nopeasti toimintalämpöön ja pysyy siellä myös harrastevauhdeilla suoritetussa ajoharjoittelussa.
Plug&Play
RACETEC™ TD SLICK renkaan runkorakenne muistuttaa enemmän katurenkaan kuin puhtaasti kilpailukäyttöön kehitetyn renkaan runkoa. Tämä helpottaa alustasäätöjen tekemistä ja nopeuttaa siirtymävaihetta katurenkaista slikseihin. Myös takarenkaan koot ovat lähempänä katurenkaita kuin kilpasliksejä. Tämän ansiosta pyörän alustageometriaa ei tarvitse alkaa heti muuttamaan ja renkaat mahtuvat myös pyörimään ongelmitta.
RACETEC™ TD SLICK rengas kestää hyvin lämpösyklejä ja renkaan ominaisuudet pysyvät tasapainoisina vielä useiden syklien jälkeenkin.
Kulutuskestävä ja vahva kumirakenne
Leveä kontaktipinta säästää rengasta kiihdytyksessä vaikka mutkan ulostulo ei aivan optimilinjalle osuisikaan. Nopea rungon lämpeneminen ja seoksen toimivuus erittäin laajalla lämpötila-alueella estää tehokkaasti varsinkin kylmärepeämistä ja muita nopeutettua rengaskulumaa aiheuttavia ongelmia.
RACETEC™ TD SLICK takarenkaan symmetrinen ja saumaton rakenne on suunniteltu kestämään kulutusta molempiin suuntiin. Renkaan voi kääntää mikäli rata jolla harjoitellaan kuluttaa enemmän toista puolta renkaasta. Näin rengas saadaan kestämään pidempään ja koko kulutuspinta saadaan käyttöön.