DUN-636100
KTM 125EXC 2000 120/90-18 Dunlop Geomax MX33 65M TT taka Hintaan lisätään kierrätysmaksu 1,56e
108,00 € ale
Sisältää ALV 25,5%
(135,00 €) ALE: 20 % Voimassa 30.11.24 asti

Viimeinen kappale!

Kuuluu näihin:


Toimitus:

Normaali toimitusaika 1-2 päivää.

Toimituskulut yksityisille alkaen 0 € (nouto myymälästä). Lue lisää toimitusehdoistamme...

Saatavuus myymälöissä:

Webissä Tku Vantaa Tre Lahti Jkl
K K E E E E

Selite:

  • K varastossa
  • K heti verkosta
  • E tilauksesta
  • E ei varastossa

Jos sinulla on kysymyksiä tästä tuotteesta, ota meihin yhteyttä! Klikkaa tästä lähettääksesi meille kysymyksen.


DUNLOP GEOMAX MX33 

Uusi suorituskykystandardi MX renkaille. 

Motocross huippujen kanssa kehitetty Dunlop Geomax MX33 on uusimpaan rengasteknologiaan perustuva MX rengas pehmeille ja keskikoville alustoille. MX33 on seuraava kehitysversio erittäin suositusta Dunlop Geomax MX3S renkaasta. 

Dunlop on hyödyntänyt uusimpia tuotekehitysinnovaatioita tarjoamaan ylivoimainen pito, luistonhallinta, iskunvaimennus sekä entistä parempi kestävyys. 

  • Eturengas Block-In-A-Block nappuloilla entistä tarkempaan ohjaukseen
  • Vastakkainen Block-In-A-Block nappulointi takana kasvattaa takarenkaan kosketuspintaa, silti samaan aikaan lisäten myös nappuloiden kulmia parantamaan pitoa, vakautta ja luistojen hallintaa
  • Etu- ja takarenkaissa uudet yhdyspalat nappuloiden välillä kasvattamassa nappuloiden kestävyyttä ja vähentämässä nappuloiden tyven joustoa
  • Uusi sivuprofiili parantaa renkaan iskunvaimenninta levittämällä iskuvoiman tasaisesti renkaan runkoon
  • Takarenkaaseen on lisätty nappuloita verrattuna MX3S malliin
  • rungon Tension Control System mahdollistaa renkaan rungon hallitun jouston parantamaan ajotuntumaa ja iskunvaimennusta
  • Täysin uusi rengasseos etu- ja takarenkaassa parantaa kestävyyttä kuitenkaan uhraamatta legendaarista Geomax sarjan pitoa

Yhteensopivat pyörämallit:

(Näytä kaikki)
  • BMW G450X 2008-2011
  • Beta RR 125 2018-2025
  • Beta RR 200 2019-2025
  • Beta RR 250 2005-2012
  • . . .

Katso myös: